Agape

برایم(برایش سابق)

Agape

برایم(برایش سابق)

اخیرن

جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۰۲ ب.ظ

روز مادر تقریبا خوب نگذشت، از چهارشنبه زیاد خوب نبوده. ولی بازم خداروشکر.

ازمونم؟خوب بود پیشرفت کردم ولی باید بهتر بشم. به خودم عود هدیه کردم و جاروبرقی زدم اتاقمو. عصری با داداشم اهنگ خوندیم، رقصیدم و اهنگارو با جای سس بلند بلند خوندم. قبلش: با x چت کردیم، خوشحالم کرد و اوقات مفید و خوبی رو سپری کردیم. دلم براش تنگ شد. از ایندم با تو خبری ندارم، اما ایندم تو دانشگاه ایده‌آلم برام روشنه:) میدونم که میشه. به امید هفته‌ای بهتر. 

داشتیم ما داداشم میخوندیم که مامان زنگ زد و رفتیم قتلگاه. خب  عالی=)

دیگه برم که زیست دارم یکشنبه و شروع نکردم.

خداجونم ممنون. ممنون ازتون که همراهمین و کمکم میکنید:)

 

  • Sara :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی