Agape

برایم(برایش سابق)

Agape

برایم(برایش سابق)

قفلی

چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۱۶ ب.ظ

قفلی زدم رو اهنگ از این منظره (کوروش). میگه: مثل من این پنجره، هنوزم منتظره، نمیتونه بگذره، تا ابد از این منظره.

دیشب بریت ماری اینجا بود رو تموم کرد، چیزی تو وجودم عوض شد. عقاید دلقک شد دومی تو لیست کتابای موردعلاقم. البته خب خیلی کتابا هست‌ در کل فکر کنم رسوندم چقدر تحت تأثیر کتابم. منم مثل بریت، قرار نیست در خونه‌ای رو بزنم. میخوام به پیشواز اینده برم. میدونی یه جورایی از اینکه اون روز اخر اون پیامو بهت دادم، همون دوست دارم و اینا. منصرف شدن؟ شاید. ینی خب حقیقتش قرار نیست دیگه من پا پیش بذارم ‌‌‌‌‌‌دیگه همش باشه تلاش تو. شاید بهت برگشتم. شایدم اصلا نخوای منو نمی‌دونم در هر حال من قرار نیست برا گذشته زندگی کنم هرگز. 

  • Sara :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی