Agape

برایم(برایش سابق)

Agape

برایم(برایش سابق)

فراموش شده

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸ ب.ظ

خب، سلام. به کی سلام میدم؟ به اینجا.

تلگرامم رو حذف کردم، سه چهار روزی میشه، سه چهار روز که دیلی ندارم و ننوشتم، که چکت نکردم، تو پی ویت ده خط ننوشتم پاک کنم، خب! نه قرار نیست برگردم تلگرام. بخاطر حرفم، قولم، خودم ایندم، و همه کسایی که دوسشون دارم. راستش اصلا یادم نبود اینجا هست. برا تولدت بود اینجا، اصلا نمیدونم نشونت دادم یانه، فقط یه سری گریه و اشک یادمه، ازین که اینجا رو با شات بهت نشون دادم:)) بیخیال. فکر نکنم تو هم مثل من اینجا رو یادت مونده باشه. یه وبلاگ دیگه هم بود:) یادته؟ نمیدونم. ولی فکر کنم اونو پاک کردم، پاک کردی تو هم برا خودتو. خب چیزه میگم... حس جالبیه اینجا رو خیلی یهویی دوباره پیدا کردم:) میتونم توش بنویسم. خوبه:) بسم الله.

 

  • Sara :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی