Agape

برایم(برایش سابق)

Agape

برایم(برایش سابق)

در وصف حالم

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳ ب.ظ

دلم نمیخواد اینجا رو ببینی. امیدوارم نبینی که خب نمیبینی‌ به احتمال نود و شیش درصد. تو نیستی. کات کردیم. کلی چیزای بد بهم گفتی، کلی ازت خرده گرفتم. بد کردی. منم بد کردم. بد کردیم. تموم شده؟ نمی‌دونم. دلم میخواد تموم شه؟ نمیدونم. ینی فعلا نمیدونم. فقط زمان دادم. به خودم نه تو. فعلا که ته دلم دوست دارم. و غمگین میشم وقتی به دختره فکر میکنم. قیافش خوب جلو چشممه، عین یه خنجر تو قلبمه:)

میدونی من، باید برم درس بخونم، و امیدوار باشم، و ایمان داشته باشم. میخونم، هستم، دارم. یه جملت هر بار تو سرم اکو میشه: اون قابل تکیه کردنه، برا آیندش تلاش میکنه. (دارم میبینم که داره خودشو میگاد) :) خب بسه. 

دیگه چی؟ هیچی فعلا. خدایا شکرت:) میدونم حواست هست بهم بوس بهت.

  • Sara :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی