Agape

برایم(برایش سابق)

Agape

برایم(برایش سابق)

نمی دونی چقدر دلم میخواد

چهارشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۱، ۰۴:۳۰ ب.ظ

نمیدونی چقدر دلم میخواد پیام بدم حرف بزنم باهات، بغلت کنم، نوازشم کنی، قهر کنم بهم قول پیتزا بدی، بریم لاله شیر کاکائو کیک بخوریم، دوباره سر قضیه‌ی های قبلی غر بزنم و بخندیم:) نمیدونی... نمیدونی و منم نباید گریه کنم:) 

  • Sara :)

نظرات  (۱)

چقدر این دنیا پر است از آدمایی که چیزایی رو میخوان اما میترسن .

و من چقدر مجبورم این جمله نادر ابراهیمی را برایشان بازگو کنم که : خواستن با بزدلی کنار نمی آید .

 

پاسخ:
چقدر قشنگ:) اما خب (گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود/
گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی